De tweede druk is uit!

Wat gaat nu er door me heen? Verbazing, besef, angst en emotie!
Waar het harde werken even een kleine adempauze in het doorleven had aangebracht, zet ineens de ontvlechtende werking van het boek weer vol in.

Beelden, woorden en recensies treffen harder dan ooit te voor. Herinneringen, actualiteiten en verlangens komen weer snoeihard binnen. Waar ik onlangs nog blij was met het passeren van het gat aan het eind van ‘de trechter des levens’, beklim ik nu vastberaden en stap voor stap de louterberg.

Het leven verloopt in fasen. De tijd die achter mij liggen had ik niet mogen missen. De ervaringen uit dat deel maken mijn sterk om een nieuw eind te schrijven. Ik dank eenieder voor het vertrouwen, de steun en het hernieuwd laten ontspruiten van mijn kracht.

Vandaag is de gewijzigde tweede druk Een feit. Er is door veel mensen hard aan gewerkt om kleine onvolkomenheden te herstellen. Iedereen dank voor de kritische noten. Ook dat is een vorm van liefde en aandacht voor een hervonden ziel.

De proloog uit Verslikt in het leven

Love me when I least deserve it, because that is when I really need it.

Swedish Proverb

© Rolf van der Leest

ps. vanaf vandaag wordt overal in NL en BE de tweede druk via internetaankoop uitgeleverd!

3 thoughts on “De tweede druk is uit!

    1. Hoogstwaarschijnlijk zwaar gebruinde Veelschrijver,

      Dank. Het was veel werk maar ook de tweede druk is met liefde geschreven. ‘The book of love’ is een hele mooie uitdrukking die ook een gevoelige snaar raakt.

      Een fijn vervolg van je vakantie. Ciao ciao, Rolf van der Leest

      Like

Geef een reactie

