Zondagse overweging

Fotobron: ggz
Fotobron: ggz

Oeverloze gevoelens in een stroom van leven.

Gisteren was ik uitgenodigd op festival Oeverloos aan de Maas. Ik mocht daar in een werkelijk prachtige setting, aan de rand van een half droogliggende poel, twee keer voorlezen uit mijn boek Verslikt in het leven. Ik probeerde het publiek te raken en het lukte me. De daaropvolgende reacties waren kolossaal, warm en diepzinnig.

Na afloop fietste ik met de kop in de polderwind en zwaar getraand huiswaarts. Diep geraakt door het uitzinnige publiek!”

Ik zou liegen als ik zou zeggen dat deze lofzangen mijn ego niet strelen en ik niet ontzettend trots ben. Toch ben ik nog veel contenter met het feit dat al deze noteringen en waarderingen me, klimmend op de louterberg, doen beseffen dat ik het juiste spoor heb gekozen.”

Dank voor jullie steunende waarderingen, Rolf van der Leest

7 thoughts on “Zondagse overweging

  1. Talent en wilskracht

    de weg die naar het verhoopte succes leidt
    is zelden de ganse tijd
    voetstrelend geplaveid
    tóch doorzetten is vaak een eenzame strijd

    Jij bent duidelijk een getalenteerde doorzetter, Rolf!
    Lenjef

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

