Vertrouwen

Fotobron: onderdanig
Fotobron: onderdanig

Met een blik donker als ruwe olie drukt ze haar stilettohak diep in mijn borstkas. Mijn adem stokt bij het ervaren van de intense pijn.

‘Adem vasthouden!’

Terwijl ik mijn uiterste best doe zoveel mogelijk kostbare zuurstof uit mijn longinhoud te filteren begint ze de hak vanuit haar heup te draaien. Angstvallig hou ik mijn torso stil.

‘Als je durft te ademen trap ik hem nog dieper in je thorax!

Langzaam begint mijn hoofd zwaar te worden. Uiterst voorzichtig slik ik en poog ongemerkt wat gebruikte lucht door mijn neus uit te wassen. Het masker beperkt.

‘Ik waarschuw je, sub!’

Volslagen machteloos besluit ik me over te geven aan haar gezag. Mijn bewustzijn daalt sluipend richting een geheel opgeheven toestand …

© Rolf van der Leest

Deze ‘gebundelde karakters’ staan als weekinzending ook op http://www.120w.nl

17 thoughts on “Vertrouwen

    1. Sommige mensen vinden van wel. Het gaat natuurlijk in hoge mate over “eerlijkheid, vertrouwen, communicatie en respect”.

      Voor mij was het woord ‘hak’ uit de weekopdracht de aanleiding eens ‘out of the box’ te denken. Maar jouw verbazing is wel een reactie die het oproept. Dat zie ik dan als compliment.

      Groetjes, Rolf van der Leest

      Liked by 1 persoon

  1. De bloeddorst druipt er van af, Rolf. Originele bijdrage voor de 120W. Doet me er aan denken dat ik voor 120W ook al een flink aantal weken niet meer geschreven heb (vanwege verhuizen en limerickverslaving 🙂 ).

    Liked by 1 persoon

    1. Dank Harrij.
      Mijn inspiratie voor het woord ‘hak’ kwam eerlijk gezegd door het lezen van het bericht van https://lisoverseks.wordpress.com/

      Citaat van een deel van het verhaal van Lis:
      “Ze pakte zijn hand en legde die tegen haar billen.
      Ze zuchtte. Moest ze dan alles zelf doen. Nou ja, get it over with, dacht ze. Hij zal wel een keer loskomen. Ze trok hem aan z’n hand mee naar zijn slaapkamer, kleedde hem uit en duwde hem op bed. Daar lag hij op zijn rug naar haar te kijken.
      Ze keek in zijn zachte herte ogen en kneep haar ogen stijf dicht.
      Ze kreeg zin om hem flink hard op dat weke smoelwerk te rammen.
      Weer sprak ze zichzelf streng toe.
      Woest rukte ze zich de laatste kleren van het lijf en besprong het bibberende manneke.”

      Groeten, Rolf van der Leest

      Liked by 2 people

      1. Ik had dat blog van Lis ook gelezen – ben een trouw fan van haar openhartige, intelligente en leerzame blog, vandaar. Begrijp nu wel dat jouw ‘heerlijke’ hakverhaal maar een stapje van Lis’ prachtige verslag was verwijderd. Prachtig hoe de blogwereld ook hier weer aan kruisbestuiving doet 🙂

        Liked by 2 people

Geef een reactie

