Part of the deal

Fotobron: Shaving Society
Fotobron: Shaving Society

Uiterst geconcentreerd gleed het BIC-krabbertje over mijn maagdelijke intieme delen. Mijn vijftienjarige okselbeharing had er al aan moeten geloven.

‘Part of the deal.’

Morgen zou ze me defloreren. Christel, een zesentwintigjarige verkoopster van cd’s, stond erop dat ik zonder beharing en stoppels voor het ritueel zou verschijnen. Dat waren haar enige voorwaarden. Een gedenkwaardig moment! Eigenlijk best chill! Ik besloot nog éénmaal de hand aan mezelf te slaan. Als een soort monumentale afsluiting van een belangrijk era. Terwijl ik mijn hoofd achterover gooide, stormde mijn vader bruut binnen.

‘Wat sta jij in vredesnaam te doen? Sta jij jezelf in mijn douche af te trekken?’
‘Pap, het is mijn penis. Ik bepaal toch zeker zelf wel hoe snel ik hem was!’

© Rolf van der Leest

Deze ‘gebundelde karakters’ staan als weekinzending ook op http://www.120w.nl

16 thoughts on “Part of the deal

      1. Snap het ja! Gefeliciteerd Rolf, want nu is het echt hè. De omslag is mooi, plaatje was natuurlijk bekend. Een beetje mysterieus hè, die bocht aan het eind en die mist. En dan je naam erop, super om te zien!
        Hoop dat je er heel veel van zult verkopen en ik begin er aan in het weekend! Liefs, Regenboogvlinder

        Like

Geef een reactie

